i think she is cute without any make up..^^
wawa, najwa, ain..
ain says "aku macam gangster" =.=''
ain suruh aku crop, tapi aku lupa..:(
ain suruh aku crop, tapi aku lupa..:(
sorry ain. tapi. awak tetap sweet... :D
sweet kan kami ??
(senyum gedik sambil kelip-kelip mata)
wawa, tuan punya kamera ;)
lepas bergambar, najwa sempat lagi salam dan cium tangan sekali.
hahaha..!! time najwa salam aku, aku terasa diri ni da tua pula !! >.<
aku belum cukup 20tahun lagi ok..?
sekian dan terima kasih. jumpa lagi..!! ;)





perhhh! terus masuk dlm blOg ea..hehe
ReplyDeletehaha..aku kn 'rajin'...^^
ReplyDelete